Sunday, January 27

Nano White Infinity, My new BF :)


Assalamualaikum :)

hye there. today i'm gonna share with all of you my new boyfriend. wehaaaa. actually aku tak curang pada yang sebelum ni but tak salah if i try something new right? ehehhe. my older post ada menceritakan pasal Cosmoderm. yeah it is skin care products. aku jadi pengguna cosmoderm almost 3 months. cosmoderm is quite good for my skin but i wanna try the new one because someone told me that the new one is more suitable for my skin type. 

for sure aku tak curang ok? hahahah. tetibe pulak :P oke baiklah, let me introduce my new boyfriend :) i called him nano but not awan nano ok? hehehe. Nano White Infinity is my new boyfriend's name :) nano  white infinity ni diperbuat daripada ekstrak sayur sayuran dan buah buahan. bau die MasyaAllah indeed awesome. 

this product contain vegatamin ACE iaitu vitamin A, C dan E dari sayur sayuran. vitamin ni boleh melindungi kulit dari kesan sinaran matahari. Nano Infinity also contain fruitonics. fruitonics ni adalah ektrak buah buhan yang segar dan ia membantu skin menjadi glowing. apa yang membezakan this product dengan product whitening yang lain ialah nano white infinity ni dia ada revowhite. revowhite ni membantu mengekalkan kecerahan kulit berpanjangan. disamping mengurangkan pigmentasi dan dark spot dekat muka.

apa yang aku share ni adalah hasil dari information yang aku dapat dari wakil Nano White dekat Guardian dan Watsons. selain tu aku juga explore some information dari official lama web Nano White iaitu http://nanowhite.com.my/ . 

apa yang paling aku suka, once aku applied Day Cream ( Day vege-moister SPF 30++) muka aku tak berminyak even aku dah pakai beberapa jam. 

before and after aku guna Nano White Day cream :) totally different. before (left) without day cream. after  (right) with nano Infinity Day Cream.

anak beranak Nano Infinity :)


tak sabar nak dapat keputusan. hope segala anak beranak parut marut jerawat ekoran dari Hada Labo akan hilang. till ketemu pals :) btw, for those yang ada any information pasal Nano White Infinity dipersilakan share diruangan komen yeah ^___^. adios.

pssstttttt. ada instagram? jommm follow mine :) 

11 comments:

Fad Ali said...

hai nuru,,,fad ni..blog baru..huhu hope nuru dapat follow dan singgah....

Ca Ezah said...

kulit ca ni sensitif..xtau nak guna produk ape.. :(

imanina zahri said...

InsyaAllah nanti okey la kulit awk. Iman pon tgh gigih guna lagi ni. Hehe. So far, muka makin okey. :) -mrszafran_ieman-

cik nana said...

wah macam best je..

Indah Mulya said...

wah..cm menarik je produk ni nuru..hope u'll get good effect from it lah :)

Simmy said...

hi.. saya nk tya sebelum u guna nanowhite infinity ni muka u ada jerawat tk. muka i ada jerawat, dh guna byk produk pun tk b'kesan. so saya nk try nano infinity ni tapi takut ia tk sesuai utk muka jerawat

[neverbereplaced] said...

salam..hihihi
baru jumpe post nuru ni..
meh tgk blog kite bru jer try nanowhite punye CC cream :))



http://cubabendabaru.blogspot.com/

Era Fajira said...

ada side effect ke.. takut nk tukar kpd nano ni. lagi satu sesuai utk semua skin type ?

Era Fajira said...

sesuai utk semua skin type ? ada side effct tak..takut la nak tukar to nano..

Bila Mak Su Berbicara said...

Kita sama lah . .pakai hadalobo jadi teruk muka. .then guna cosmoderm 1month jerawat xdw dah tnggl parut now. Pakai nano white infinity. .tapi bru 1month pkai . Em nk tny serius berkesan ke pakai nano ni?. .you punya skin type apa ya?

Bila Mak Su Berbicara said...

kita sama lh . Mula2 kai hadalobo tp xd kesan n tmbh teruk . .then pkai cosmoderm 1month . .bt 1 day guarian ada pkerja kt stu syor kan nano white infinity ni .tp kami bru pki . Memang berkesan ke ? Then you pny skin type apa ye ?